TORSDAG

Vad är det för dag? - Torsdag, tror jag iaf. Jag har tappat bort dagarna :P

Är sängen bäddad eller obäddad? - Just nu är den bäddad! Men den var obäddad ett bra tag =)

Vad har jag ätit för frukost idag? - Hårdbrödmacka med ost och c-vitamin =)

Dagens frisyr? - Uppsatt fett hår..

Dagens outfit? - På dagen; shorts + linne. På kvällskvisten när det blev lite kyligare åkte
mysbyxorna på, och en kofta =)

Dagens fundering? - Är denna bil bra? Eller denna? Kanske denna? :D haha



Idag rekommenderar jag?
- Det har inget med denna dag att göra men jag vill rekomendera en film!
Hotel Rwanda. Hur bra som helst!! Orkar inte skriva vad den handlar om, men jag tror jag skrivit om den
förut för längesen. Så ni hittar den nog under "Film/TV" kategorin.



Dagens garv?
- Det var nog åt Zipper när han fulade sig med grässtråna! haha.
Gårdagens garv: När simone berättade att hennes mamma slagit i tån och hela tån rammla av!
HAHAHA! (hon menade att nageln rammlade av) bara för att det var så kul! :D



Detta ska jag göra nu?
- Äta jordnötsringar och kolla på teven. En myskväll för mig själv helt
enkelt! =)


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, tån X)

2009-07-31 @ 10:50:53
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0