LOVE

Jag har extremt tråkigt och vill varna er för att detta är en lista. haha.
Så ni behöver inte läsa.. Jag behöver bara tidsfördrift =)

Frågor om den du älskar:

Vad heter han?  Pär Fors

Hur gammal är han?
 25

 När träffades ni sist? Jaa.. En timme sen kanske?!

Vad har han för hårfärg?
Mörkblond

Brukar han färga håret? Näe, det har jag aldrig sett han göra. 

Vilka färger har han haft?
Han har färgat det blondt engång, såg jag på ett gammelkort =)

Vad har han för parfym?
 Jean Paul, Diesel och någon annan.

Är han galen?
  Njae, det kan jag inte påstå. Alla har väl sin galna dagar ibland =)

Vad är erat första minne?
 Hmm.. Svårt! Jag vet inte vad hans första minne är. Jag vet inte vad
mitt första minne är heller faktiskt! haha =) Men första kyssen glömmer jag aldrig!! =)

Har ni många minnen ihop?
 Absolut! Snart 4 år av minnen! =) <3 <3

Vart bor han?
Här i Gnarp med mig.

Har ni varit utomlands tillsammans?
  Nej, tråkigt nog. Men jag hoppas det blir inom en snar
framtid. Vi har då pratat om det iaf =)

Är du avundsjuk på honom?
 Njaee.. Inget jag kan komma på. Kanske att han är så påhittig
och har alltid något att göra =)

Vad heter hans syskon?
 Ellionore, Helen, Margareta & Caroline

När träffades ni första gången?
 Åh herregud! :D haha. det vet jag faktiskt inte. Men det är nog
massa massa år sedan. Då han säkert tyckte jag var en fjantig snorunge! haha! :D

Hur träffades ni?
 Det var väl på nån fest i Gnarp. Kommer iaf. ihåg att han hade bilder på mig och
Amanda från någon fest som jag skulle få. Så jag addade han på msn. Och det var så vi började
prata och lära känna varandra =)

Vad går han på för sporter? Han går inte på nå sporter alls.

Vad kan han göra på helgerna? Allt möjligt! Festa och ha kul, vara med mig, fixa och dona, ja you name it!

Göra efter skolan?
 Han har inte gått i skolan på många år..

Har han fräknar?
 Ja, han har massa massa fräknar på ryggen/axlarna. Sötnöt! =)

Har ni kollat på film någon gång?
 Oja! Många många gånger..

Har ni bråkat någon gång?
 Vem har inte det?!

Har ni skrattat tills ni gråtit?
 Haha, jajjamen! =)

Har du sett honom vara riktigt arg?
  Yes, sir!

Har han sett dig gråta?
 Väldigt många gånger.. väldigt många. :P

Vad ska ni göra i sommar?
  Sommarn är ju så gott som slut nu..

Har han svikit dig någon gång?
Nej.. Det tror jag inte.

Har ni pratat i telefon någon gång?
 Men ja!

Vad skulle du göra om denna personen dog?
 Vill inte ens tänka tanken! Jag skulle gå under!!!

Kommer ni vara kompisar om 10 år?
 Kompisar??? Mer än så hoppas jag väl att vi är?! :D haha,
mycket mer än så!

Vad är det bästa med honom? Att han alltid kan få mig på bra humör! Även när jag försöker vara
sur så säger han jämt "Du vet att du inte kan vara sur! Du kommer snart börja flina.. =)" Haha,
och självklart börjar jag flina! :D Han är helt enkelt bäst!! Allt är bäst med han!

Vad skulle du vilja att han ändrade på?
 Ingenting alls, då skulle det inte vara Pär. Han ska vara
som han är!! <3

Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon?
Självklart skulle jag det!

Hur ser hans klädstil ut?
 Jeans + T-shirt/Skjorta


Vi på fest hos Christian för massa år sedan =) Jag ÄLSKAR detta kort på Pär <3


Julafton 2006


Nyår 2008. Han var såå mysig den kvällen! <3


En gammal bild på oss när allt var "nytt" =) Jag med mitt fula röd/lila hår! (Misslyckad färgning)

Nu fick jag massa minnen när jag kollade på sista bilden! =)
Hur jag smög ut "mitt i natten" för att umgås med Pär, som hade åkt ner till sörfjärn =)
Vi gick runt och pratade bara! Åhh! =) Eller åka till han klockan sex på morron bara för att
få sova tillsammans :)
Alla pirr i magen när man såg och träffade han, hur härligt det känndes att få ligga och sova
bredvid han, och hur trygg och omtyckt jag kände mig när han höll om mig.
Ni kanske inte vet det men innan jag träffade min älskling så hade jag väldigt dåligt
självförtroende. Jag trodde aldrig någon skulle vilja bli tillsammans med mig. Aldrig!
(nu låter det som jag var världens depp, men riktigt var det inte =) )
Men så träffade jag denna underbara människa!
Han är den bästa människan på jorden och jag Älskar han mer än nått annat <3

I LOVE MY MAN! <3

Kommentarer
Postat av: Simone

Men gud vad liten pär såg ut! (Ja, du också, men jag kommer inte ihåg att han har sett "liten" ut) ;)

2009-08-01 @ 11:44:34
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja visst gjorde han? :D

2009-08-01 @ 11:57:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: ella

Men gud vad ni är söta tillsammans....Så kul att Pär träffat en så fin tjej som dig.

Ha en bra kväll och hälsa lillebror.

Kraam

2009-08-01 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0