ZZZZZZ

Jag är trött! Vaknade och tänkte att nu måste klockan vara mycket.
För det känndes som jag sov i evigheter. Men icke! Den stog på 07.50.
Tänkte att jag lägger mig och sover igen. Men nej. Då blir jag pinknödig.
Och sånt kan jag inte ignorera! haha =) Och har jag väl klivit upp en gång
så är det ingen ide att försöka somna om. Det spelar ingen roll om jag
fortfarande är trött. Har mina ögon fått sett ljus så går det inte.

I natt drömde jag en mycket konsig dröm. Jag kan inte ens förklara den.
Tänk er iaf. att komma till ett paradis, ett drömland. Som sedan blir till
ett helvete och demoner. T.ex. så var det ett jättefint träd med vita små
blommor
på som vi dansade under. Helt plötsligt förvandlas dom där
fina blommorna till malar. BLÄ!
Och sen hände det massa massa saker som jag inte kan få ner i ord.
Konstigt ändå att jag VET vad jag drömde, men jag kan inte berätta eller
förklara vad det var :)

Idag ska jag sy klart klänningen. Och kanske ge mig på att sy toppen.
Eller iaf. bestämma hur den ska se ut. Kanske att jag tar en tripp till fjärn
också. Vi får se.
Skulle ju behöva städa lite också.

Igår så skulle jag rensa bort lite skitmusik, eftersom jag tänkte bränna allt
på en cdskiva.
Vad tror ni jag gör då då? Jo! Jag råkar radera heela musikmappen ist för att
radera en mapp med skitmusik som jag inte ville ha kvar! AAAHHH!
Dock så var det inte all musik. Jag hade en Musikmapp i musikmappen om
ni förstår =) Men det bästa och det mesta var ju där =(
Men ta den från papperskorgen tänker ni då. Men näääe! Jag raderade den
permanent. Damn it !


Nu ska jag leta mig nån frukost!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0