BLÅST!

Ja, jag har väl gjort bort mig igen antar jag. Efter att vi fixat med cykeln
igår så kom Pär fram till att det bara var skit! åhh! Bakhjulet sitter löst.
Alltså inte där man skruvar åt, utan i mitten på nå vis. Han visste inte om
det bara var att skruva åt eller om det var något som var utslitet.. Antar att
det är nått som är utslitet.
Så ja, helt plöstligt kan det ju gå sönder. Åhh! Han har blåst mig, min cykel
var ju mycket mer värd än den där skitsaken! Man kan ju inte direkt gå tillbaka
och klaga ifall den går sönder heller..
Inte är den särskillt snygg heller, dock mycket bättre än innan. Men ja..
Jag har väl gjort bort mig igen, som vanligt.. Blä!
Hoppas den håller i sommar bara så ska jag köpa en ny tills nästa sommar.
Jävla skit bara hela jävla tin..

Asså ni får ju inte tro att jag förväntade mig den nyaste bästa cykeln, jag ville ha
en gammal skitcykel :) Det är ju bara en midsommarcykel jag är ute efter nu.
Men jag vill ju inte att den ska vara sönder för det..

28" Damnostalgi-cykel med fotbroms
Nån av dom här vill jag ha :D Den första är från Halens och kostar 2295,
utan växlar. Vill man ha 3 eller 7 växlar så kostar den mer.
Den andra är från jula och kostar 1395 kr. Dock var den inte lika fin, men drygt en
tusenlapp billigare. Det går ju att måla om :P Jag vill ju ha en gul :D haha

Kommentarer
Postat av: Therese

är bilderna med växlar eller? för det är ju sladdar som går ner... jag vill inte ha nån handbroms på mina heller, utan helt original! :)

2009-06-18 @ 17:20:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är säkert med växlar då =) Ja, jag med =)

2009-06-20 @ 18:51:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0