ESTETAFTON

Igår var det ju bra väder. Storm och regn. Det var inte kul att stå och
vänta på tåget kan jag tala om. Men sedan skulle Karro åka med sin
pappa till skolan så jag åkte med dom. Så jag slapp gå till och från
bussen iaf =)
När vi kom fram såg vi att alla gjort en "vägg" där dom satt upp det dom
gjort under åren. Så vi gjorde samma sak. Mitt fick inte plats på 1 vägg,
så jag fick ta skåpet också, haha. Saker jag glömt bort att jag gjort!
Mest nöjd är jag nog med händerna jag gjorde som Eget arbete. Speciellt
bebishänderna :) Sen porträtten jag gjort är jag inte lika nöjd med, som jag
en gång var. Men men.. Även våra fula lersaker var med! haha. När gjorde
vi dom? I ettan?? Joo, det var det. För Carro (en annan carro) var ju också med.
Aja! Dom är skitful iaf! haha. Jag gjorde Cupid, men han ser mer ut som
Karlsson på taket!

Sen skulle vi träna för modevisningen. Denna gång gick vi ju som modeller
själva :D Lite nervöst var det. Och vi var tvungen att skriva kort denna gång,
vad vi skulle säga, för det blev för konstigt annars!

Sen komma Mamma :) Lämnade lite saker med henne, som jag inte vill lämna
ifrån mig på skolan nånstans. Hon fick även knäppa kort på oss när vi gick.
Sedan började vi! Jag hann nästan inte var nervös då, för först skulle ju jag och
Elina presentera vad vi gjort osv, sedan skynda upp och hinna byta om! Sen ner och
och sen upp och byta om igen. Men det gick bra! Jag tycker tillochmed det gick
bättre än förra gången, då vi visade för skolan =) Så det var bra!

Sen gick jag med Mamma och "minglade" lite :D Kollade på det jag gjort osv.
Det är så kul att höra vad alla andra säger om det jag gjort, när dom inte vet att
det är jag som gjort det! =) "Åh, dom där händerna var jättefina!" "Den var fin!" osv.
Det är verkligen bra för självförtroendet ska jag tala om =)
Det enda jag inte var nöjd med var min oljemålning. Den är asful!!

Om ni inte kollat på våran utställning är det sista chansen idag =) Klockan tio ska vi
vara på skolan. Vet inte om vi ska börja plocka ner allting då?!

Aja, vi åkte efter att vi kollat på allt. Åkte på Kvantum och handlade. Vi unnade oss lite
smågodis och chips! haha =) Dom har ju gjort om där nu ju! Jag hatar när dom ska
hålla på och göra om och skit!! Jag hittar inte då.
Och mamma köpte en jordgubbsplanta till mig också :D Tack!

Nu kommer bilder:

Detta har jag gjort. (klicka på bilderna så blir dom större, dock inte
oljemålningen för den vill jag inte visa större :P)


Vindflöjel. Min är den röda fula blomman. haha =)


Mingelbilder :P


Modevisningen =)

Ja, det var det!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

vem är det du har ritat av längst ner till höger? du själv? man ser ju inte händerna nå bra... men dom ser fina ut. :)

2009-06-05 @ 09:29:32
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

hörru hur blev det med bilder på armbanden du gjorde själv förresten?

2009-06-05 @ 09:30:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är jag själv :) Kanske kan knäppa lite närmare bilder på dom då =)



Just ja! Ja, det kommer väl senare idag då kanske =)

2009-06-05 @ 11:51:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad fina saker du gjort Nathalie :)

2009-06-05 @ 18:11:15
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Thank you, my dear! =)

2009-06-05 @ 19:40:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0