FLITIGT

Idag känns det som jag fått mycket gjort =)
Först i morse så bakade jag bröd, mamma fick hälften sedan =) För jag
tyckte inte dom blev så jättegoda, och jag kommer inte hinna äta upp alla
innan dom blir dålig, och i frysen har jag så mycket bröd redan :P

Sedan följde jag med mamma på banken och så fixade jag Internetbank eller
vad det heter. Har ju inte kunnat kollat sen Pärs dator gick sönder. Så nu har jag
beställt en såndär dosa :D

Jag har även pantat alla burkar och flaskor som legat här hemma och skräpat.
138 kr + ett smörpaket fick jag för det :P

Och sist men inte minst så har jag fixat en cykel, som just nu håller på att få en
makeover :P
När jag visade den för Pär så tyckte han den var så jävla ful! Vilket den också var.
Och han tyckte inte jag gjort ett bra köp. haha. Men jag har ju inte förlorat något på
den så det skiter jag i =) Jag är nöjd med min cykel!
Iaf. så har vi (Pär :P) skruvat isär nästan hela cykeln, och så har vi sprayat den svart :)
Och kedjeskyddet har vi sprayat rött, som en liten färgklick! :D Den kommer bli så snygg!
haha =) Nu fattas det bara en korg! Sen är det bara att tuta och köra :P
Ska ner snart och spraya den igen, och sedan en gång till efter det.
Det är inte riktigt en sån jag tänkt mig, en riktigt damcykel, men den duger utmärkt!
En vacker dag ska jag köpa mig en snygg, ny och gul cykel! Har redan sett en som jag
vill ha! =) Men det blir nått tag när jag tjänat ihop lite pengar. Just nu står inte cykel högst
upp
på min lista =)

Aja.. Och på detta så har jag även hunnit med att gjort såååå god mat (om jag får skryta)
och städat lite =)

Skön dag! Kul att ha något att göra för engångs skull =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns ju jätteläckra, färgglada korg-cykelkorgar. Jag såg en senast på Indiska i alla möjliga sommar-färger :)

2009-06-17 @ 19:33:41
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Emmy

Va du är duktig som bakar! :)

Du, jag har några önskemål ang. min blogg.

usch, känner mig som världens jobbigaste människa, men jag har gärna vit bakgrund, så det liksom inte blir en bakgrund, haha. & sen en enklare text, fast det har jag ju redan sagt. du är BÄST om du fixar det. har även uppat btw :) pusspuss

2009-06-17 @ 19:44:29
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

men ingen cykel åt mig??????????? jag vill oxå ha en!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-17 @ 21:10:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: ja, men jag spar det till jag skaffat en riktigt cykel :P Nu får det räcka med en skitkort =)



Emmy: okej, vit bakgrund kan jag fixa i morron kanske =) Men texten måste jag ner till sörfjärn för att fixa :) Puss



Therese: Ja, men du får väl åka dit och kolla i morron eller nå då. Inte visste väl vi om du ville spendera 500 kr på en cykel?!

2009-06-17 @ 21:26:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0