FOBI

Nått jag verkligen har en fobi för är spindlar! Jag hatar dom, jag
verkligen hatar dom.
Jag ställde mig nyss framför spegeln och började borsta håret, då
jag ser en "fläck" på väggen bakom mig. Vad tror ni att det är? Jo en
spindel. Och nu menar jag inte nån mini spindel. Utan en såndär stor
med tjock kropp och korta ben. Jag sprang för livet kan jag lova er, och
önskade att Pär var hemma så han kunde ta bort den. haha =)
Men nu är han inte hemma. Så jag plockade fram damsugaren och
tänkte suga upp han. För hårsprayen är slut, sen tror jag inte det biter
på den stora spindeln heller.

Men jag vågar ju inte gå nära den, och det måste jag ju om jag ska
damsuga upp han. Så jag tog ett till rör från den gamla damsugaren och
satte på på det andra röret :D haha. Så jag fick ett väldigt långt rör, säger
man rör? Aja, ni förstår väl.
Men när jag kommer nära så börjar han springa och jag bara ryser av tanken!
Usch!! Men han blev uppsugen iaf, men damsugaren fick stå på ett tag så jag
var säker på att han låg i påsen och inte kvar i röret. Men han kan ju säkert krypa
ut igen?! =/
Det tog även ett tag innan jag vågade röra damsugaren! haha, jag vet ! jag är störd!

Nu är jag helt skakis! och jag överdriver inte, mina händer skakar som bara den!
och jag är helt nervös! :D haha. Usch! jag hatar spindlar, speciellt dom där stora!

Förut en gång när jag låg och sov så kännde jag något som kittlade på benet.
Jag kliade lite och tänkte inte mer på det. Men sen kittlade det igen, så jag tände
lampan och lyfte på täcket och kollade. Vad kommer krypandes emot mig om inte
en såndär stor tjock spindel??? alldeles invid kroppen! Usch! Jag sprattlade och
försökte få bort den och fy faan! Jag hatar det, jag kan börja grina för jag är så rädd
för dom. Fy!
Näe, nu kryper det i hela kroppen på mig!

Nån mer än jag som lider av denna väldiga spindelskräck?

Kommentarer
Postat av: Therese

ja men spidnlar kan ju inte hoppa på en, haha, men däremot getingar attackerar en...

2009-06-11 @ 09:41:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dom kan ramla ner på en och springa där med sina äckliga ben! Usch! Då stöter jag hellre på en geting!

2009-06-11 @ 09:50:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men man hinner ju fortfarande undan en spindel, en geting flyger ju fort dom, haha

2009-06-11 @ 11:49:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! Ja, men jag tycker fortfarande spindlar är äckligare än getingar =)

2009-06-11 @ 12:09:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0