FRUSTRERANDE

Åh! Jag har beställt en såndär dosa som man loggar in med på
handelsbanken. Fick den idag, men den funkar inte?! Åhh!
Fick med en sladd, men med den funkar den inte alls? Men utan
funkar den, om man stoppar i sitt vanliga bankkort. Har man med
sladd skulle man tydligen ha nått annat kort som jag inte har?!
Men det funkade ju med bankkortet, fick fram alla koder osv. Men det
gick inte att logga in på datorn?!?!
Åhh! Irriterande. Jag som skulle handla, men jag vet inte om jag har
nå pengar på kortet. Så det får väl bli äckelköttbullar och makaroner
idag då. Så får jag gå ner på banken i morron och fixa detta.

För övrigt så tror jag att jag brännt mig i ansiktet. Trodde jag bara var
varm efter cykelturen, men jag har varit hemma i ca. 35 min och det har
inte lagt sig än?! :P
Aja. Jag känner mig duktig iaf =) Har ju cyklat 2 mil idag. Mamma sa att
jag skulle säga till nästa gång så kunde hon komma och möta mig =)
Får se om det blir i morron kankse. Om jag kan röra mig då, dvs. Eller om
jag har världens jävla träningsvärk (som jag tror att jag kommer ha)

Näe, nu måste jag börja med maten!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag vill oxå ner till stranden imorrn! :) men jag har dock ingen cykel...

2009-06-22 @ 17:24:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men låna av nån då? =) Kankse kan låna Pärs? Fast det är ju en sån du inte vill ha, haha =) Med småa hjul. Fast jag tror inte det skulle bli så bra väder i morrn heller =/ Skulle vara molnigt ibland.

2009-06-22 @ 17:51:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Jag fick min dosa grej för två veckor sen nu har jag fått kortet på posten...

Så de kommer en kod och sen ett kort.

Ha de bra

2009-06-22 @ 21:25:26
URL: http://birgittaoskarsdottir.devote.se
Postat av: Nathalie

Birgitta: Jaha =) Okej, va bra! Ha det bra!

2009-06-23 @ 08:17:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0