GOD MORGON

Vart tog det fina vädret vägen? Fast det är väl dax för lite regn också
nu när det har varit sol i flera dagar =) Fast jag hoppas det inte regnar,
jag tänkte ju gå en promenix idag..

Måste bara berätta om en dröm jag drömde för någon natt sedan.
Om ni känner mig så vet ni att jag hatar att åka karuseller och allt som hör
det till.
Jag var iaf. på skolan och där i stora entren i högtaket (!!) satt en trampolin
som räckte ända ner till golvet. Jag tog tag i den och började gunga lite smått.
Sedan är det nån som puttar mig så jag gungar skitfort.
Ni vet den där sugande känslan i magen, det är den jag hatar, det känns som
jag ska svimma, jag kan kanppt andas känns det som.
Jag skrek att dom skulle stanna mig. Men dom stog bara och skrattade och
ignorerade mig. Jag kunde liksom inte "bromsa" farten heller eftersom fötterna
inte räckte ner till golvet.
Näe, fy! Det var jätteobehagligt!

Nu ska jag slå på Vänner (eftersom det enda som visas på teven är TV-shop)
och ro! =) Sedan blir det frukost!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej alltså jag har ett fyrkantigt batteri (plus ett extra som jag fick på köpet) som laddas när jag häver in bilderna. Typ som ett mobiltelefon-batteri :) Mamma och pappa har laddningsbara vanliga AA-batterier och de tar slut på jättekort tid och då måste man ladda dem ganska länge. Ännu värre är det med dem som inte är laddningsbara, de håller inte ens en dag.

För min kamera tar det kanske 15 min att ladda, om ens det.

2009-06-02 @ 17:38:56
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaha, okej. Då vet jag =)

2009-06-02 @ 17:57:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0