HANDLA

Har suttit och kollat lite scheman och salar för studenten nu =)
Nu är det inte långt kvar. Inte nu på fredag men nästa! :D
Gud! Det har gått så himla fort! Känns som det var igår vi började
trean =)

Provade även balklänningen igår igen. Nu är den så gott som klar!
Ska bara korta av den och sy det =) Mamma hade även sytt en väska
i samma tyg. Den var faktiskt snygg, så idag ska vi leta ett långt pärlhalsband
som man kan ha som axelband =) Det blir nog bra.
Sedan håller hon på sy en "sjal" eller vad man ska säga. Som jag kan ha
över ifall det blir kallt. Men jag vet inte om jag ska ha den eller inte.

Idag måste jag iaf. hitta ett pärlhalsband, en liten vit väska att ha på
studenten, skor till studenten och bäst av allt en Kamera =)
Hoppas vi hittar nån bra, så att det inte krånglar och så sedan!

Näe, nu ska jag ringa och höra vart dom håller hus!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0