INTE BARA

Idag åkte jag som sagt på Arbetsförmedlingen. Och det är inte bara..
iaf. inte om man heter Nathalie Silén, haha.

Började med att jag fick sitta och vänta hur länge som helst. Sedan när det
äntligen var min tur så skulle man skriva in sig innan man fick komma in och
prata med henne. Jaha? Det trodde jag liksom att man gjorde när man pratade
med henne. Så jag tog en dator och skrev in mig. Där stog det att man måsta ha
med sig betygen "FAN!" dom hade jag inte med mig. Så jag åkte hem fortare än
kvickt och hämtade dom, i sörfjärn var dom. Och Arbetsförmedlingen stängde snart.
Kännde stressen. Sedan när jag ska ut till bilen igen, vad tror ni jag gjort då då??
Jo, jag har låst in nycklarna i bilen.. Smart, smart!
Så jag fick låna mammas bil och åka till Bergsjö ännu en gång. Fick komma in och
prata med henne nästan på engång. Det var bra iaf.
Så nu är det bara dags att söka jobb :P
Jag frågade även om hon trodde att jag kunde få praktik på nån skola, eller om jag
måsta ha nån utbildning för det även fast det bara är praktik.
Men det trodde hon jag kunde få =) Men nu är ju skolorna stängd, så det blir ju isf.
efter sommarn :)

Kommentarer
Postat av: Scaramanga

hoppas du får din praktik till hösten

2009-06-15 @ 20:29:24
URL: http://scaramangasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det hoppas jag med =)

2009-06-16 @ 09:33:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0