JEANS

Jaha? Jag hade skrivit ett inlägg förut idag, men det blev aldrig publicerat?!
Var som utkast nu och jämt när det ligger i utkast så försvinner hälften av det
jag skrivit. Så vi får helt enkelt hoppa över det inlägget :P

Jag skrev iaf. att jag ville ha ett par vita jeans, att ha på midsommar =)
Dock ett par kortare jeans.
Jag tänkte ju försöka bleka ett par gamla jeans hemma hos mamma idag.
Men det gick inte alls, såg likadan ut som när jag stoppade i dom?!

Så det blir stan för mig i morron. Sundsvall blir det. Tar nog Birsta först och hittar
jag inget där så tar jag stan på hemvägen =) Hoppas Pappa vill tanka åt mig bara :P
Frågade Pär om han ville följa med också, för han ville ha en ny skjorta.
Men han visst inte än. Annars får väl jag köpa en skjorta åt han då =) Åker nog ganska
tidigt om han inte vill följa med, annars blir det efter han slutat jobba =)

Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma nångång. Så vi kan kolla
på nån jädrans cykel?! Skulle kolla på en åt Therese med =)
Pappa hade ringt till han igår och för vissa cyklar skulle han ha 1500 kr!!!! Hallå? Jag kan
köpa en ny cykel för mindre än det ??
Aja, nån gammal rostig jäkel bör det ju finnas till rimligt pris :D haha =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja! Jag vet! Jag hade också publicerat ett inlägg, men det kom aldrig fram! Och nu är det bara en halv mening i utkast! Jävla sug-blogg.se!

2009-06-17 @ 15:43:37
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

JA! Blä!

2009-06-17 @ 16:24:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0