JOBBIGT

Ja, efter att jag skrev förra inlägget blev det ju skitväder. Eller ja,
sådärväder. Det kom liksom en "dimma" av moln så solen lyste
genom litegrann. Men inte så det blir hett. Jag vill att det ska vara
hett, annars känns det inte som att solen tar nånting! :P
Mamma & Pappa kom hem precis då. Mamma och jag som tänkte
gå på stranden. Typiskt!

Putte kom och var lika gosig som alltid! Det finns ingen katt som är
gosigare än han! :D Han är jämt gosig. Kommer inte ihåg sist han
inte ville gosa. Sötnos! Dock så vill han inte sitta i knät eller "stångas"
som dom andra katterna :) Men han är såå go!
Han har fått ett otäckt sår på bakbenet också =/ Det är liksom som ett
öppet sår. Jag undrar jag om dom får åka till vetrinärn med han.
Stackarn!

Sedan cyklade jag hem vid tretiden. Och FY vad jobbigt det var! Nästan
varmare än när jag cyklade ner känndes det som.
Vid Jannis kurva så var jag nästan sjöblöt i svett! Men det gick lätt att
cykla. Alltså jag orkade, benen orkade, dock var det värmen som var
jobbig! Stannade på mitt vanliga ställe och drack vatten, (jag måste
stanna en gång på vägen för att få i mig vatten, annars känns det som att
jag kommer få migrän) men det känndes som att jag skulle ha orkat
utan att stanna idag faktiskt =)

Näe, nu ska jag koka potatis, idag blir det Snitzel och Pärer till middag =)
Och bea såklart! Gött! Är så sugen på mat nu! haha =)

Tänkte att dom säkert fått mycket mat över sen träffen, hamburgare och så.
Men icke! Tror allt gick åt. Massa cola hade dom fått iaf =) Men jag orkade inte
ta med nått sånt i korgen idag. Den var redan så full.
Glömde fråga hur många folk det var som betalat in sig också. Det måste ju
ha varit mycket mycket mer än förra året.
Sen har jag läst några bloggar där folk tycker att det är så dyrt inträde. Men hallå?
Tänk på typ Gatufesten då, hur mycket kostar det inte att gå in bara för en kväll
där? 200-300 kr ? för en kväll, på Träffen kostade det 120 för 3 dagar.
Och jag blir så irriterad på folk som sagt "Men jag ska bara in och kika lite, måste
jag betala ändå?" Men JA?! Det är väl klart.. Som Therese sa: Säger dom så när
dom ska in på Gatufesten och krogen också eller? haha =)

Aja, nu väntar pärerna på mig!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det funkar ju inte riktigt så, fast jag kan ändå förstå dom som inte är så intresserade, sånna som kommer och passerar gnarp och bara vill kolla in vad det är för ngt. Men typ folk som går på krogen varannan helg kan ju ta och äta upp sina ord!!! herregud!

2009-06-29 @ 19:04:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, precis..

2009-06-29 @ 19:47:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha, "Aja, nu väntar pärerna på mig!" Jag trodde Pär hade blivit schizo!! XD

2009-06-29 @ 22:21:18
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha :D

2009-06-30 @ 07:36:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0