KANONVÄDER

Denna vecka ska det ju bli kanonväder varje dag =) Inte under 20
grader
nån dag! Härligt! Idag SKA jag cykla ner till sörfjärn. I morse kännde
jag mig inte så pigg på det, mådde lite illa?! =/ Men efter att jag ätit så blev
det bättre =) Så jag ska göra det. Kommer nog ta sin lilla tid, men det blir
nog skönt det med =) Eller vad tror ni?

I morron blir det säkert samma visa skulle jag tro! Men på onsdag ska jag
in på Arbetsförmedlingen på ett infomöte. Blä! Så vill man ju inte spendera
en stekande het sommardag :P Men men :)

Mamma har semester nu också, och Therese skulle bara jobba 2 dagar denna
vecka (om jag inte minns helt fel) så det kanske blir stranden nån dag också om
dom vill följa med =)
Nu längtar jag tills Pär har semester! Då kan vi åka båt ut till lillstranden och ligga
och steka! =) Härligt!
Nu jävlar är det sommar! =)

Men innan jag börjar jobba mig neråt så ska det städas! =) Har plockat lite så
nu är det inte så mycket kvar!

Ha en bra dag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0