KILL ME!

Fy fan vad jag mår som jag förtjänar nu! Usch! Mår illa som bara den!

Jag ska berätta mer om midsommar i morron kanske. Orkar inte nu.
Men kan ju lugnt säga att jag ska aldrig mer dricka alkohol (Mm, visst :P)

Först tappade jag bort min mobil, när den vart funnen hade jag tappat legg
och hemnyckel
. Men Simone hittade igen det =) Tack gode gud för henne! :D

Sen när vi var påväg hem så tappar jag telefon i backen och den slår av sig
själv. Och jag är knäpp (antagligen) och trycker fel pinkod tre gånger. Så nu måste
jag ha den där jävla puk-koden. Åhh! Så jag har ingen telefon för tillfället.
Får åka ner till fjärn sedan och se om jag hittar den, annars har jag den hemskickad
inom 3 arbetsdagar. Men det är ju helt jävla otroligt att jag ska lyckas trycka fel 3
gånger, när jag har världens lättaste pinkod!?!

Aja.. Jag tror denna dagenefter är värre än förra året. Då jag var så jävla dålig.
Har precis spytt upp den lilla mat jag ätit idag. Kul.
Men jag gör inte om samma misstag som förra året iaf, och åker på pubafton.
Nej tack! Jag ska vara hemma och ta det lugnt! Kanske åker och köper lite gotta
om det är något som är öppet?!
Vet inte hur Pär gör, om han ska dit. Hoppas inte! :P Skulle vara skönt med en myskväll
nu, med en bra film och gotta! Förut var han inte sugen, men man vet ju aldrig =)

Näe, nu måste jag gå och lägga mig en sväng!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0