MID SWEDEN NAT'S

Idag börjar ju Bilträffen i Gnarp. En dag tidigare än alla andra år.
Och dom verkar ju ha tur med vädret, en jävla tur med vädret!
Jag ska som sagt sitta i inträde i morron från 11-16 och på lördag
från 8-16 (men jag hörde 14?? Hopas jag kan smita tidigare :P)
Inträdet i år är ju dyrare, 120 kr. Dock om man går in bara på lördagen
kostar det 100 kr. Det är ju egentligen ett väldigt bra pris. Man får en
tredagars för 120 kr. Skulle ni ta en tredagars på krogen är det ju 300 kr.
Dock behöver inte jag betala nått inträde :D haha. Jag hjälper ju till där,
plus att Pappa är med i "klubben" (eller vad säger man?) Mid Sweden Rebels.
Ganska kul att sitta i inträde ändå. Iaf. när det inte är så stressigt, och man
har lite och göra. Då kan man sitta och titta på alla bilar som åker förbi,
samtidigt som man hör musiken i bakgrunden. ahh, Love it! =)



Jag tror det kommer gå bra för dom i år. När dom ska ha öppet ända från
torsdagen. Och att det är såhär varmt, då får dom nog sålt mycket dricka :D
Och eftersom det är en dag extra i år så blir det nog mer mat och fylledricka
sålt också skulle jag tro =)

Jag vet inte vilka dagar jag/vi ska dit?! Blir nog en tvådagars skulle jag tro.
Som alla andra år :) Skulle vara mysigt att grilla lite innan..
Får ladda upp med gamla godingar också då! Tror jag har en mapp med
Raggarrock nånstans i datorn :P

Ska ni på träffen ?

Kommentarer
Postat av: Therese

JAg ska då dit alla dagar och knäppa kort! ni kan ju följa med ikväll? :) Haha jag sitter oxå med raggarmusik! hittade ett riktigt skönt band! :) Black Raven heter dom! :P

2009-06-25 @ 17:55:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det hade varit kul. Men vi var ju och åkte båt =)

2009-06-26 @ 08:10:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag verkligen HATAR att jag inte kan åka dit i år. nu när det ska bli riktigt kanonväder o allt. hade ju vart en sak om man hade kunnat åkt dit nykter en sväng, men inte ens det kan jag för jag jobbar till 9. ÅÅÅÅÅÅHH!! jag blir så arg!! :'((

2009-06-26 @ 23:54:56
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0