MORRN MORRN

Trött är vad jag är.. Vaknade innan 5 nångång och kunde inte
somna om. Fastnade framför teven. 
Tillslut klev jag upp, men skulle vilja sova en stund till känner jag nu :P

Ska åka in till skolan till 9 och fixa lite inför Estetafton. Sedan måste
jag måla klart min förbannade tavla också! Jag orkar inte.. Den kommer inte
bli klar ändå.. Jag hinner inte. Eftersom det tar flera dar innan färgen torkar..
Aja..

Det är redan onsdag. När jag vaknade i morse tänkte jag att det var tisdag, men
näe, det är ju onsdag.. Jag vill inte att veckorna ska gå så fort! Jag vill inte att åren
ska gå så fort!!
Snart är det vinter igen.. Usch! Kan inte sommaren vara lika lång som vintern ist.

Näe, nu ska jag ut på sjön och ro en bit (HA-HA, kul jag vet) och sedan blir det frukost =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0