PANNKNACK!

GUDkul jag haft idag! :D Bland det roligaste jag gjort!
Så himla mysigt på champangefrukosten och på skolan =)
När vi skulle säga hej då och få betyg av Anja och Eva började
jag tillochmed gråta. Uscha! Det var så sorgligt att allt är slut!
Och när jag väl börjat böla kan jag inte sluta, så jag satt där och snyftade =)

Och halvvägs genom studenttåget vart man hes som en gnu! :P haha,
men det brydde sig ingen om, vi skrek på ändå! Så jävla kul!!! :D

Nu har jag fikat med familjen, och har världens pannknack och är
trött som aldrig förr. Kanske blev lite för mycket dricka där på morron kvisten, haha =)

Näe, nu ska jag ragga skjuts hem till min älskling!
Jag skriver mer en annan gång, senare idag eller i möra om jag hinner.
Annars får ni allt på söndag =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0