STOLT !

Just nu känner jag mig helt slut i kroppen! :P Fast ändå inte lika mycket som
jag trott att jag skulle vara. Plus att jag nyss ätit middag, och då brukar jag bli
trött =)
Jag är faktiskt stolt över mig själv idag! haha =) Ni vet ju hur jag är: Idag ska jag
gå ut och gå, när det blir varmare så ska jag börja springa. Men har jag gjort det?
Nej. Så när jag bestämde mig för att cykla ner var jag faktikst lite nervös för att
jag skulle backa ur. Men jag gjorde det! och det känns jävligt bra! Bra träning
samtidigt som man gör nått kul =) För det är faktiskt kul att cykla tycker jag. Och
det är mycket skönare ute, för hade jag suttit inne på en träningscykel hade jag
aldrig cyklat 2 mil på en dag!!
Sen när jag väl var nere i sörfjärn känndes det som att jag inte skulle orka cykla
upp på Gnarp igen. Funderade allvarligt på att ta mammas bil! =) Men jag gjorde
det också! =) Nu får ni tycka att jag skryter (fast egentligen är det inget att skryta
om, eftersom jag är latmasken själv annars :P) men jag är faktiskt stolt över mig
själv! haha =)
Och det var ännu sommrigare på vägen hem tycker jag :) När jag cyklade där på
skestavägen på grusvägen och fullt med blommor på sidorna. Så härligt!! =)


Igår så smakade jag och Pär på våran första röda jordgubbe =)
Den var jättegod, tycker jag iaf. Pär spottade ut sin del! haha =D


Puttis var jättego som vanligt! =) La sig i gräset och ville
bli klappad på magen, sötnöt! =)


Här spenderade jag min dag! :D Den tid som gick iaf =) Då solen kikade fram.


SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0