BADJÄVLAR

Igår låg vi och pratade om Sörfjärden och sommargäster.
Det har blivit fel!! Sjöbodarna som sommargäster har. Det ska
inte vara så!

Jag gillar inte sommargäster. Den enda jag gillar är Lalla =)
Men alla andra, nej tack! Dom är så jävla jobbig och tror att dom
äger allt bara för att dom haft sommarstuga där länge..

Kommer ihåg en gång när jag och Amanda var på stranden. Åsså
gjorde vi upp en eld. (vet inte om vi skulle grilla eller nått)
Då kommer det en jävla sommarkärring!
- Det finns en eldstad där borta. Vi brukar inte elda här.
NÄHE? Det skiter väl vi i, kärringjävel.. Och vadå ni brukar inte?? Vilka
ni? Och vem säger att ni ska bestämma vart man eldar? Idiot.. :P
Hon: Bor ni här?
Jag: Ja, jag bor här!
Hon: Vart då?
Jag: Därborta (Pekar) :P
Hon: vart då nånstans?
Jag: Vid affärn.
Dumma kärring det har itne du med att göra, skulle jag ha sagt! :P
Dock var detta många många år sedan

Näe.

Änt hä mygg så äre badjävlar!

Kommentarer
Postat av: Therese

låt mig korrekta dig; Änt Hä Mygg Så Äre Badjävlar!

:) du glömde äre...

2009-03-13 @ 06:34:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jahapp! Ska det vara så noga så :P

2009-03-13 @ 06:40:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0