BESLUTSÅNGEST

Tog med en av Pärs presenter idag för att byta. Jag ångrade mig.
Eller jag vet inte?!? Jag tycker det är snyggt men jag vet inte vad
han tycker. En snäll tjej/kvinna hjälpte mig iaf. och hon tyckte också
det var fint. Och det gick att byta efter att öppetköps dagarna gått ut.
Men man får inga pengar tillbaka. Måste byta mot nått annat.
Så det är ju bra. Om han inte tycker om det så kan jag (eller han) åka
och byta sedan?!

Sedan den andra saken är jag inte så säker på heller. Eller jag tror
nog han vill ha det. Eller han vill ha det, kankse bara inte just den jag
köpte. Men jag oroar mig mer för om den kommer passa eller inte?!
Även där hinner öppetköpsdagarna gå ut. Men det var bytes rätt i 14
dagar. Så man hinner ju byta där också..

Men jag hoppas han tycker om det =)

Sen vill jag köpa nå mer. Jag tycker det är roligare att ge än att få. Iaf. när
man kommit på något bra. Och nu har jag iaf. köpt saker han kan ha
användning för. Men jag vill ha nått mer för att göra det "klart" :P
Sen har jag inte kommit på nån "skämt" present heller.. Hmm.. Får fundera
på det lite =)

Kommentarer
Postat av: Therese

jo dom var ju skit snygga! iaf. den lilla, dom andra såg jag ju bara i kassen... men han blir nog nöjd...

2009-03-11 @ 15:35:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, får hoppas det. Men jag såg nu på internet på en annan affär att det fanns snyggare, till bra pris också =) Så ska nog kolla där i morron bara utifall!

2009-03-11 @ 15:43:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0