DAN EFTER

Dan efter vaknar jag 06.17. Då kommer jag på att jag ställt
alarm 06.20 dan innan och inte stängt av det. Tur att det inte hann
ringa. Hatar det ljudet.

Då mådde jag helt okej faktiskt. Vaknade sedan vid 8. Kunde inte
somna om. Kl. 9 vaknade Päran.
sedan blev jag hungrig. Så hungrig att jag mådde illa. Så jag skulle
värma vitlöksbröd. men medans tiden gick började jag må dåligt.
Känndes som jag skulle spy hela tiden. Kunde knappt äta brödet sedan.
Så jag la mig och sov. När jag vaknade gjorde vi chickennuggets och
sötsur sås. Mums =)
Sen ville vi ha mer. tog fram en påse med nuggets jag köpte förut.
Men då läser jag på baksidan "..finaste griskött" VA? Då var det griskött
i dom ist. för kyckling. Det luktade snitzel och det var jag inte sugen på.
Pär åt dom och kännde ingen skillnad sa han. Men jag gjorde varma mackor
ist. =)
Somnade igen och sov några timmar. Jag var helt död! Vid fem vaknade jag igen.
Kollade lite på One Tree hill. Sedan åkte vi på ica.
Pär frågade vad jag ville ha när vi stog vid godishyllan. jag tänkte "choklad? chips?"
Näe, jag står över. Jag var inte ens så sugen på godis just då. Bra! =)
Sedan hävde jag på vänner, och tro det eller ej, men jag somnade igen :D haha =)

Ja, det var min dag! =)

Igår natt drömde jag att vi skulle flytta till Patriks hus. Och jag var där och pysslade
och jag älskade det. Men det såg inte ut som det gör i verkligheten =)
Det var mycket större! Sedan kom Therese "Ska vi åka och rida?" hahaha :D
Men huset var som ett slott! Jättehögt och jättestort =)

Aja..

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag tror jag vet vilka det är... nuggetsen alltså... köpte sånna vi oxå en gång, skit äckliga!

2009-03-02 @ 11:08:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, speciellt när man är sugen på chickennuggets :P

2009-03-02 @ 13:09:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0