DRÖMMAR

I natt drömde jag två konstiga drömmar, haha =)

Den första var att det började brinna här i lägenheten. Eller det började
inte brinna här inne, utan det var på utsidan av huset. Så det gick ett
brandalarm. Sen mötte jag en unge i trappen som jag fick så lov att
hjälpa ut :P
Jag trodde det var falskt alarm. Att det inte brann. Men när jag kom ut var
det fullt med brandbilar och poliser och grejer. Såg att det brann på sidan
av huset. Neeej, tänkte jag. Sedan såg jag något som fick min uppmärksamhet.
Dom höll på såga min bil i två delar?!?! Dom måsta tydligen göra det för att
släcka elden, på nått vis!? :P
"Jamen, får jag en ny då sen?"
"Nej, vi kan inte ge dig en ny bil.."
haha.. Det var det enda jag brydde mig om då, att få en ny bil.

Den andra drömmen handlade om att Jag, Pär, mamma och pappa bodde ihop.
hahahahah :D Dom bodde här med oss (borde ju vara tvärtom isf)
Jag var sur på Pär iaf. Jag vet inte varför, men nått hade han gjort iaf. :P ?!
Mitt upp i bråket så skulle vi ut och åka fyrhjuling?! haha. Ja, kommer inte ihåg så
mycket mer. Bara att vi åkte till gårdsjön..

Orkar inte skriva vad det betyder om man drömmer om eld. Det stog så jävla
mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0