FATTIGLAPP

Jag blir jämt så avundsjuk när Therese lägger upp bilder
på det hon köpt. Jag vill också handla saker..
Men har man inte pengar så har man inte. Och jag är så less
på det. Ge mig ett jobb!
Jag funderade även på om dom glömmer bort mig där jag frågat?! :P
Eftersom jag var så tidigt ute så kanske dom inte kommer ihåg
mig sedan när det är dax att dela ut jobb. Men jag skulle ju höra
av mig senare sa han. så jag får väl hoppas på det bästa..

Men iaf. Fan va skönt med ett jobb. Kunna handla en tröja eller vad
det nu är ifall man ser nån utan att göra av med hälften av pengarna
man får i månan :P
Kunna åka och handla mat själv utan att snylta på mamma. Eller kunna
tanka bilen utan att snylta på pappa..

Vi pratade ju om lycka förut. "Blir man lycklig av pengar?" JA!
Fan att man blir! Man behöver väl inte vara rik, men pengar gör en
lycklig. Ja, det gör det..

Näe, nu ska jag gå och tröstäta nån macka. haha =)

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe :P ja jag är en schoppaholic så... :S Ja men fråga igen sen! du kommer väl ihåg att therese lindh fick gå fit typ 4-5 ggr innan han fattade att hon ville jobba där, om det nu är ica du pratar om!? Ja jo visst, man kan göra mer saker med mer pengar. Köpa grejjer som gör en glad o så... men då ska man ha nån att dela den lyckan med oxå. Man skulle nog inte vara lycklig om man hade alla pengar i världen men ingen man tyckte om o.s.v. eeehhh...aja...

2009-03-06 @ 11:42:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag ska fråga igen. Han sa att det var bra om jag frågade/tjatade flera gånger =)

Ja, men tänk då om du inte hade nån och inga pengar!? :P Då hade du varit ännu mindre lycklig. Men jag vet vad du menar. man väljer ju hellre kärlek före pengar =)

2009-03-06 @ 12:09:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0