HÄLSA PÅ

Halsen känns faktiskt lite bättre nu =) Var nog bara på morron när
man nyss vaknat som det var som värst. Men den är inte bra än.
Så jag tycker jag gjorde rätt i att stanna hemma.
Igår kväll när jag skulle sova, fick jag halsbränna också. Plus allt
annat jag redan rabblat upp. Det var inte långt ifrån att jag skulle
börja grina. Det gjorde så ont!
Aja..

Funderar på att kanske åka ner till sörfjärn en sväng och hälsa på.
Får se om mamma hunnit sy nå mer på balklänningen, isf. blir det väl
till att prova. Och kattungarna lär ha blivit jättestora nu! =) Ögonen är
säkert öppna :D

Men än är det för tidigt. Så det blir lite städande och tvättande innan.
Har just varit ner med ett par mörka jeans. Men jag tvättade dom med
vit-tvättmedel. Får se vad som händer! haha. jag har alltid funderat på vad
som händer om man tvättar jeans i vittvättmedel. Om dom bleks eller inte.
Hoppas det, det är snyggt ju =)
Handdukar behövs också tvättas. Alla luktar surt. Lika bra att lufttorka nu
annars luktar man ju som handduken efter att man duschat. haha.

Gick ut med soppåsen samtidigt som jag gick ner till tvätten. Pär sa i morse
att det luktade illa i köket. Jaja, tänkte jag. Han brukar jämt tycka det luktar illa
och ska jämt dit och lukta också, sedan håller han på att spy. haha =)
Men när jag kom in dit, FY FAAN! Vilken jävla stank!! Så den flög ut fortare än
kvickt!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ååå, ta en bild på kissarna! =)

2009-03-23 @ 11:22:24
Postat av: Nathalie

Jag hade inte kameran med mig. Men therese filmade, som hon nog kommer att lägga ut på sin blogg, så håll utkik där! :D

2009-03-23 @ 14:33:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0