HEM TILL FJÄRN

Tänkte åka ner till fjärn en sväng idag.
Måste ha sytråd till tröjan så jag blir klar med allt nångång.
Sedan för att hälsa på också =)
Mamma jobbar, men pappa och katterna är väl hemma iaf =)

Kanske ska låna mammas träningscykel en sväng också?!
men ska jag vara ärligt så tror jag inte jag kommer göra det. :P

Nu satt jag och tänkte på att det var vår/början på sommar. Och att jag
går ut och det är bart på marken. Fåglarna kvittrar och det är lite småkyligt
som det är på sommarmornarna. Men endå varmt. Och det har nyss regnat
men nu skiner solen. Och det luktar sådär gott! Gud vad härligt det känndes.
Men sen kom jag på; det är fortfarande vinter...
Jag vill ha sommar!!!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0