HEMMAKVÄLL

Nu har Pär gått iväg till Erik. Suprise, Suprise! :P Varje fredag..
Middagen blev senare än planerat, så det blir nog skagenröra
i morrn ist =)

Jag är grymt sugen på chips eller liknande. Funderar på att
åka och köpa nå gott. Men jag tror jag ska hålla mig. Kan äta
upp den lilla glass som finns kvar. Fett och sockerfri. Bra bra! haha =)
Sen har jag lakristuggummin också. Jag älskar dom! =) Synd bara
att smaken tar slut så fort.

Men chipsen lockar. Sourcream peppar chips. Muuuums!
Men jag vill inte åka på Ica igen. haha. Hatar att gå dit flera gånger
per dag.
Man vill ju ha något att äta på när let's dance börjar =)
Ähh! Jag måste avgifta kroppen lite. Jag har inte ens varit så nyttigt i
veckan så jag är värd chips. haha :)

Aja..
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0