HJÄRTATTACK

Ja som jag skrev igår så åkte ju Pär och kollade isen.
Och det skulle han göra innan det blev mörkt. Men det hade
ju varit mörkt ett tag när jag skrev. Så jag ringde. Vad tror ni
jag möts av? - Mobilsvar!
Fy fan! Då tror jag allvarligt att jag fick en hjärtattack! Jag visste
inte vad jag skulle göra, för jag tror han åkte själv. Var påväg att
ringa en till gång men då hör jag brummande utanför. PJU !

Sedan åkte vi och köpte pizza, Vezuvio som vanligt, med vitlökssås.
Och jag tror det var den godaste pizzan jag ätit på länge. Kanske
för att den inte hade varit inne för länge, som den alltid brukar.
Så god! Dock orkade jag inte trycka i mig hela. Det gör jag aldrig nu
förtiden?!

Sen var det 2½ men och Sveriges värsta bilförare som stog på schemat!
Jag älskar Sveriges värsta bilförare, haha =) Även fast det ibland kan verka
som att allt är spelat. Att dom bara spelar dålig. Men jag tycker det är kul
att kolla på =)


Kommentarer
Postat av: Therese

ne andreas var ju med oxå! dom hade ju bara stått och pratat med pg länge...

2009-03-20 @ 09:15:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaha, det var ju bra det iaf =)

2009-03-20 @ 13:35:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0