IRRITERAD

Idag åkte jag in till 8. Matte först. Trodde hon skulle vara sjuk,
för hon var lite sen. Men hon kom tillslut.
Sedan vart det en timmes väntan på nästa lektion.
Då var Bea här och hälsade på! =) Skitkul att träffa henne, var så
längesen.
Sen gick vi iväg på svenskan. Då kom vi på att Eva inte skulle vara
här denna fredag, så då var det 2 timmar kvar tills samhällen.
Där vi får jobba själva. Och jag och Karro vägrade sitta och vänta i
två timmar på det. Så vi gick och frågade Andreas om vi kunde jobba
hemma. Men nej, det fick vi inte!
Fy fan vilken jävla gubbe, jag hatar verkligen han! Fy fan va arg jag vart!
"Jag vill se att ni kommer igång"
"Men vi har kommit igång. Vi kan visa dig på onsdag vad vi gjort hemma,
om vi inte gjort nått kan du ju sätta frånvaro eller nått på oss på denna
lektion då"
"Men det är inte riktigt frånvaron som räknas... Näe, jag vill att ni kommer"
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!
Men vi åkte ändå. :P
Jag meddelande iaf. Anja att jag åkte hem. Mensverk blev det denna gång! haha.
Men det är faktiskt sant. Så jävla ont i magen som jag haft idag tror jag aldrig
att jag haft! Uscha..

Jag och Karro gick på dollar en sväng. Hon skulle köpa godis :P Jag höll mig,
visst är jag duktigt?? :D haha =)
Sedan kom Bea ner på stan och hon bjöd oss på macka på Jambo. Det var
första gången jag äter där. Jag åt en Ädelhöna :D haha =) Den var jättegod!
Tänkte ta en Rostis. Hahaha, måste dom ha så fula namn ?! :P

Aja.. För att samanfatta: Jag gillar inte våran samhällslärare.
Och det var kul att träffa Bea igen.

För övrigt så känns det inte alls som fredag idag.. även att det är fredagen den 13:de :P

See you!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jävla skit då, skulle faktist också vela träffa henne. Helt sjuk dag idag. blev liggandes i sängen tills styvbror vakna och kunde hjälpa mig upp. sen satte jag mig i soffan å där blev jag kvar resten av dagen. känner mig som 100 år. men jag lovar att nästa vecka blir det full fart iaf. puss puss

2009-03-13 @ 15:26:59
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det var kul att träffa henne =)

Ja, det är bäst det, annars vet du vad som händer med din snusdosa! hahaha :D PUSS

2009-03-13 @ 15:42:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha jag träffade han på scorett för nån vecka sen, då sa han att han hade dig. Ja jag hörde det sa jag! "stackars henne tänker du" sa han, haha!

2009-03-13 @ 16:54:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahahaha :D

2009-03-13 @ 18:23:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0