JAG VET VAD DU GJORDE FÖRRA LÖRDAGEN

Fjantigt program tycker jag, och jag tror inte på det för fem öre.
Jag tror inte man kan bli hypnotiserad att göra saker som man
sedan inte vet om.
Kollade på det idag, och han som var med såg ut att fejkskratta
hela tiden. Skit fult!
Dock tror jag att man kan bli hypnotiserad och bara sitta och stirra
ut i luften. Och man vet inte vad som görs med en.
Har ni inte tänkt på när ni kör bil och efter ett tag tänker ni "Fan jag
har inte tittat på vägen på hur länge som helst" ?? Då man är
i sin egna värld och inte tänker på vad man gör.
Men det där, bli hypnotiserad och tro att man är ambadassör (????)
och att man pratar med Putin (som förövrigt är vilken människa som
helst?)

Ett annat program som är en svikare är "Arga Snickaren".
Arg? Vart? Jag har aldrig sett han förbannad. Visst, han har skrikit
och så. Men inte så man blir chockad över hur arg han är.
Jag tycker mest han försöker leka att han är en psykolog. Ska prata
med dom och han vet allt och bla bla bla.
Jag hade förväntat mig ilska a la Gordon Ramsay. haha :D Där snackar
vi om en förbannad människa. Så ska det vara..
inte nå mes som denna snickare.

Kommentarer
Postat av: Therese

men sluta! den arga snickarn är ju skit bra! ne han är inte så arg, men jag giillar att han vill hjälpa dom på flera sätt lixom!

2009-03-23 @ 09:30:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Njae.. det är itne helt dåligt, men inte bra heller. jag hade ju förväntat mig att han skulle vara skitarg!

2009-03-23 @ 09:42:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0