LET'S DANCE

Jag måste bara skriva lite mer om let's dance. haha.
har kollat på klippen på tv4.se nu. Och jag älskar Magnus och Annikas
shownummer. haha :D Det ser så roligt ut!
Och jag väljer mycket mycket hellre humor än den där känslodansen
Laila och Tobias dansade =)



Sen måste jag bara skriva att jag gillar Kitty! Fan, hon skulle ha gått längre. Även fast
jag skrev förut att hon inte verkade ta det på allvar och så. Men hon var nästan den
enda som faktiskt såg ut att ha kul när hon dansade.
Men jag vart irriterad när hon dansade om sin dans igår, vad heter den dansen??
Jag älskar den dansen iaf, jag skulle så gärna vilja prova på den! Det ser så kul
ut när man slänger benen hur som helst osv =)

Nu är hela sagan slut! Nästa fredag börjar Talang. Får väl se hur det är.. Inte sån jätte
höjdare sist iaf.

Kommentarer
Postat av: Therese

jive! :) ja det ser skit kul ut! jo jag tyckte deras dans var rolig med (roligt tema) man skrattade ju när dom dansade men själva dansstegen hade man ju sett förut!

2009-03-28 @ 11:46:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: ja :) bara att säga till!

2009-03-28 @ 12:30:06
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0