MAAT!

Har nyss varit och handlat. Och Pär skulle ha en stock snus.
Och jag hatar att köpa det på Ica för det finns aldrig. Bara bak.
Så jag fick ta 10 lösa dosor ist. haha =)
Sen blir jag förvirrad av alla sorters general det finns! mini,
bak, portion sen var det nå annan också.

Iaf. så ska vi äta pizza idag. Är så jävla hungrig nu. Känns som
jag knappt ätit nått idag.
Det blir det vanliga iaf. med skinka, ost och fefferoni på =)
Sedan ikväll ska vi mumsa på toast med skagenröra. Gud så gott!
Det var ju Therese recept, färdig på ica. haha =) Men minst lika gott
för det!

Nu vill jag att han ska komma hem så vi kan äta nångång.
Kanske ska gå och häva på ugnen så den hinner bli varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0