MAT

Idag har jag inte stoppat i mig mycket. Är nog för att
jag har varit upptagen med annat. Har städat lite och fixat
med affischen till PA'n =)

Blev iaf. några riskakor till frukost. En toast till lunch. Och
nyss vart det köttbullspanna till middag.
Så går det när det är så gott som tomt i kyl och skafferi.
Så jag satt och kollade runt på recept i kokboken förut.
Fick skuldkänslor när jag jämt gör sån tråkig mat. Men jag hittade
2 recept som jag ska prova, som lät gott.
Pasta med purjo, lövbiff och curry, och Röd köttfärsgryta.
Ska höra med mamma i morron om hon vill åka och handla =)

När jag ska komma på någon maträtt eller komma på något att
handla så står det still. Jag är värdelös på att komma på middagar.
Det är svårt tycker jag.
Jag försöker komma på vad mamma brukar laga men där står det
också still!? Jag som tycker vi fick olika mat hela tiden.

Jag måste också komma ihåg att fråga mamma om hon har nån
köttfärs, och att hon ska ta med svart sytråd.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

om du kollar in min blogg får du ett middagstips där ;)

2009-03-02 @ 18:59:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

okej :D

2009-03-03 @ 07:23:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0