MÄTT OCH BELÅTEN

Nu är jag proppmätt! Gjorde fläskfilé i ugn idag. Fläskfilé i champinjonsås,
med klyftpotatis. Sedan värmde jag en vitlöksbaguette också. Men
Pär ville inte ha någon sådan så jag tröck i mig hela den själv, haha. Plus
maten. Ojoj..
Men gott var det iaf. Nu kanske jag inte blir sugen på nått senare ikväll =)

Denna vecka hoppas jag att studentgrejorna kommer! =) Skulle ju komma i
slutet av mars/början på april. Hoppas, hoppas! =)

Sen känns det som att jag har så mycket att göra. Har typ 2 eller 3 inlämningsuppgifter
till Arbetsmiljö och Säkerhet, sedan en rapport till samhällen. Rockabilly grejset till
Kulturhistorian, Och sen måste jag börja planera muntliga nationella. Usch, jag börjar
gruva mig nu faktiskt =/
Men jag är i grupp 2 så jag har till efter lovet på mig =) Så det är skönt! Men det
som känns skit är att jag inte ens vet vad jag ska prata om?!?

Sen vill jag säga GRATTIS som fan till Elina, som fyller hela 20 år idag =)
<3

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elina

Fan va gött det lät! Du får ta å bju på middag nån dag :) Tack gumman!

2009-03-30 @ 19:21:26
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja det är bara att komma hit och äta det! =)

2009-03-30 @ 19:40:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: karoline

jag fick veta idag att mössorna har kommit! men jag vet inte när mössgruppen kommer börja dela ut, men snart hoppas jag :)

2009-03-31 @ 16:59:40
Postat av: Nathalie

Åh! Fan va kul! Nu måste jag höra med Sandra om hon vet nått (tror hon var mössansvarig :P)

2009-03-31 @ 18:43:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0