MINNEN

När jag skrev om svullandet jag och Mia gjorde förut så kom
jag och tänka på när vi skulle från henne (när hon bodde i Gällsta)
till Q8 och handla godis.
Det tog oss fyra timmar.. haha :D Jag kommer inte ihåg om det var
en vända eller om det var både dit och hem. Men ändå! Fyra timmar!

Det var bara för att vi höll på fula oss och putta ner varann i snödrivor..

Sedan när vi skulle hem (med en hel påse full med smågodis, chips,
kakor och dricka) så var det ingen som ville bära påsen.
Eller jo, jag bar den första halvan av vägen sedan tyckte jag det var Mias
tur. Men näe, hon tyckte vi skulle bära den tillsammans. haha.. I varsitt
handtag. Men jag hatar att bära nånting tillsammans. Det blir otakt!! :P
Och hon vägrade bära den själv. Då lämnade jag påsen.
Hon lämnade den också.
Och vi gick.. Men det slutade jämt med att jag måsta springa tillbaka och
hämta den! hahha =)

åh, gamla minnen, I love!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skrattar ihjäl mig! Det var ju glass också =) Helt sjukt vad vi åt, och den promenixen på väg hem kan fna varit den roligaste någonsin =P Fan vi har haft en del promenixer där. En annan gång när vi va rpå väg till Crousingen, men jag och Eddie började bråka så jävla mycket så han och Bittan kom och hämtade mig, HAHA! <3

2009-03-07 @ 05:27:30
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha :D Ja, men det är ju en historia för sig. När vi inte hade nå groggvirke och fick göra hemmagjord juice av gamal torra äpplen! haha :D <3

2009-03-07 @ 09:53:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

HAha, och gå till campingen och att vi bara hade råd med en drickburk =P

2009-03-09 @ 05:20:51
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0