NAVELN

Jag har fortfarande inte bytt till den nya piercingen.
Jag vågar inte! haha =) Jag hatar att byta. För det känns som
att jag inte kommer att få dit den igen sen.
Det var en gång jag skulle byta och det gick jättetrögt att få tillbaka
det andra smycket. Åsså gjorde det ont!
Kanske var för att det var infekterat då?! :P nu är det ju inte det, men ja..

Sen är jag så petig också. Jag måste tvätta händerna miljontals gånger
innan jag tar i smycket. Sedan måste jag tvätta smycket med det jag
tvättade själva hålet med när det var infekterat.

Aja, ska göra det snart =)


Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet, första gången jag ´bytte var jag skit nervös! haha, trodde inte jag skulle få nåt igen, men det gick ju hur lätt som helst, dock så låg jag ner :)

2009-03-12 @ 20:55:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag brukar också ligga ner :) Fast nu satt jag, då var det lite klurigare :D haha

2009-03-13 @ 05:36:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0