OLD TIMES

Läste gamla blogginlägg: (ca. ett år sedan)

"Ja, idag är det ju tisdag. Skulle egentligen ha sprungit idag
men Tess ville gå på aerobic ist. Då hörde jag med sis, men
hon orkade inte duscha två ggr idag :P Simone hörde jag ockås
med men hon har jag inte fått nå svar från. Jag vill ju springa,
skulle ha sprungit i söndags med men det blev inte heller av för
Tess var för trött :P
Och jag vill inte springa själv. Då känns det som om det kommer
komma nån och kidnappa mig eller nått :P
Suck! Får väl sitta här och bli fet då!
Får göra några situps och skit ist. då..."

Kan jag inte vara så nu?? :P Eller kan inte nån vilja börja springa med
mig?? Fast till våren när snön försvinner. Inte så kul att springa nu
kanske..

Fy fan vad jag är trött! Jag vill att Pär ska komma hem NU, så vi kan
mysa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0