ÖPPNA ÖGONEN

Idag har jag hållt på somnat hela dan. Vet inte vad det är men
är så sjukt trött. Jag förstår inte hur jag kan vara trött hela jävla tin??
Om man jämför mig med Pär sover jag dygnet runt! :P Han kliver
upp fem och åker och jobbar, kommer hem fem. Sen brukar han
oftast fixa med nått efter jobbet också. Skruva eller nått. Sen när han
kommer hem på kvällen vid åtta halv nio nångång sitter jag och
klagar på att jag är så trött! haha :D Även fast jag bara suttit framför
teven :P

Aja.. Åkte ner till fjärn en sväng efter skolan. Hämtade recept
tårtan bla. Sedan hade mamma fått en tidning från synoptik eller vad
det var. Så nu ska vi låna hem 6 bågar och prova vilka jag vill ha =)
det blir pilotisar iaf. Det är solglasögonen. Man kan tydligen sätta sånt
glas i vilka bågar som helst?! =) Bra! Även fast det inte fanns så bra
alternativ i denna tidning. Men pilotbrillor funkar ju alltid! =)
Sen blir det nog ett par sånna där svarta jag la upp bild på tidigare.
Om jag passar i dom dvs.

Och kattungarna måste jag såklart gosa med! =) Ena har öppnat ögonen
liiiite! =D En springa på ena ögat som är öppet! Åhh! =) Söt!
Sen kollade vi könet på helgråa katten (var även han/hon som öppnat ögat)
Och vi är osäker på om det är en tjej eller kille. Det är en liten "knöl" där.
Men han kanske bara är "mindre" än dom andra. haha =)
Det är konstigt ifall det är en tjej eftersom den är störst av alla.
Och den svarta ser ut som att han inte får nå mat. Ser ut som ett skelett
i ansiktet nästan. Såg helt sjuk ut! :P haha. Men han är söt ändå. Och nu
är dom inte lika orolig längre när man plockar upp dom!

Näe, plikten kallar! Det ser ut som en soptipp här hemma så jag läre städa på!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa, jag var nere i sörfjärn idag och då kollade jag på kissemissarna, guuuud vad söööta de är! =D

2009-03-18 @ 17:29:58
Postat av: Maja.

frän header du har:)

2009-03-18 @ 17:43:21
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, mamma sa det! =)

Maja: Tack! =)

2009-03-18 @ 19:24:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0