PIERCING

Det känns som min navelpiercing kommer ramla av snart :P
Det har blivit så lite hud mellan där nu =/ Eller så har det alltid
varit. Men det ska nog vara så, för det blir ju så för alla. Iaf. som
jag vet. Och det är nog bara för att man är svullen den första
tiden. Men endå. Jag har hört en som det bara blev mindre och
mindre hud mellan, sedan en dag ramlade den bara bort.
Men hellre det än att man råkar riva ut den :P =/

Jag behöver ett nytt smycke. Kanske 8 mm. Nu har jag 10 tror
jag. Och det skulle jag ha också, sa hon som jag gjorde hos.
Men jag bara hud på ungefär hälften av staven?! :P
Tänkte byta till den jag fick av Therese förut. Men den var 12 mm.
Så den blir nog alldeles för stor.

Ramlar den bort så är det ju bara att göra om det, eller hur ?! =)
Det gör inte ont, typ som när man tar hål i öronen. Ett litet stick.
Fast jag tycker det var värre att ta hål i öronen. För jag tyckte det
sved så mycket efteråt. Det tycker jag inte det gjorde när jag tog
hål i naveln.
Men blödde gjorde jag! Som bara den. Blödde genom "lappen"
dom satte för tom. Det var nog bara för att jag låg och spännde
mig. Jag måste göra det! haha. Sen handen för ögonen, även
fast jag inte såg nånting :P
Så hon fick sätta dit nånting, såg ut som ett snöre som stelnade
sedan och blev som en skorpa. En STOR skorpa. Det var inte det
lättaste att ta bort dan efter ska jag säga er :)
Och det var ju inte så farligt dyrt heller, 500 kr. Men jag tror nog den
sitter kvar ett bra tag till.
Jag kommer inte ens ihåg hur längesen det var jag gjorde det??
Åttan, Nian??  Aja..


Ja, ni ser ju. Staven är ju alldelse för stor/lång...

Kommentarer
Postat av: Therese

va!? köpte jag 12 mm? är jag dum, nee det måste ha varit 10.? men vad är det på dom du har på bilden då? ja jag har oxå hört att det blir mindre och mindre på vissa... min som jag har nu är lagom den, men jag kommer inte ihåg ifall jag har 10 eller 8 på dne :) haha

2009-03-06 @ 11:26:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, på asken står det 12 mm. Fast jag kanske har lagt den i fel ask?? Men jag tyckte den såg längre ut också?! Hmm..

Ja, jag ska köpa en 8 mm =)

2009-03-06 @ 11:31:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0