PIZZA

Nu är paketen inslagen och klar! Kanske inte världens finaste
men det är ju tanken som räknas, haha =)

Har även lagat mat till Pärs matdosa. Vi skulle äta pizza sedan när
han kom hem. Vill egentligen inte det =/ Eller jo, onyttig som jag är,
så vill jag ha en pizza! haha. Men den lilla lilla nyttiga delen i mig
säger neeeeeej. Men jag tror den onyttiga vinner. Eller jag vet det.
Som sagt är Pär inte hemma. Han for och kollade isen, skulle göra det
innan det blev mörkt. Men nu är det mörkt och han har varit borta minst
en timme =/ Börjar bli lite orolig faktiskt.
Jag väntar till klockan sju sedan ringer jag och hör hur det går för han.
Jag sätter ju alltid tider när jag ska ringa, haha =)

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha. Men du måste säga vad du köpte sen ;)

2009-03-19 @ 19:21:42
Postat av: Simone

Ju

;)

2009-03-19 @ 19:22:06
Postat av: Nathalie

haha, ja det ska jag göra =) Är du nyfiken? :D

2009-03-19 @ 20:17:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0