RASTLÖS!

Ja, jag tror jag suttit för mycket här hemma och bara döat.
Enda sen i söndags har jag kännt mig rastlös och har
spring i kroppen. Jag vill göra nånting.
När snön försvinner SKA jag börja springa. Jag får väl springa
själv då om ingen vill följa med. Men nu har jag gett mig fan
på det och då ska jag göra det också.
Eller kanske ska börja ta promenader. haha. Eftersom min
kondition är sämst och lite sämre. :P

Men nu! Vad ska man göra nu då?

Ikväll kommer jag nog inte vara rastlös iaf :) Eftersom jag ska
till stan och springa av mig. Sedan är jag så jävla trött också.
Kunde inte somna om efter att Pär åkt..

Hej !

Kommentarer
Postat av: Mia

I höst ska vi ta mååånga långa promenixer runt i Gnarp tillsammans :)

2009-03-10 @ 20:35:57
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jajjamen!! =)

2009-03-11 @ 05:39:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0