SÅHÄR VILL JAG BO

Åh, har suttit och kollat på massa kökssaker/badrumssaker
nu. Och gud vad jag vill köpa allting! haha =)
Fast egentligen så skulle jag vilja ha med mig en designer
som kan säga att "näe, det där kan du verkligen inte ha tillsammans"
osv. Så man inte köper saker och sedan blir det skitfult.
Men jag vill inte att nån gör om åt mig utan att jag vet hur det blir.
Man vill ju vara med och säga hur man vill ha det =)

Nej, vi ska inte flytta! :P Inte än.. haha. Jag får bara ryck ibland
att sitta och kolla på sånnahär saker =)

Jag vet iaf. vad jag vill ha. Sovrummet ska vara romantiskt. Typ som
Therese och Andreas har. Vitt + rosa =)
Köket ska vara gammaltinrett men endå modernt, på nåttvis :P
Jag vet iaf. att jag vill ha mörkbruna köksluckor och vitt kakel =)
Tror jag iaf. i mitt huve ser det bra ut iaf. Sen vet man ju aldrig hur det
ser ut i verkligheten. Något som jag absolut inte vill ha är träfärgade
luckor med massa kvistar som syns. USCH! Det gillar jag inte.
Vardagsrummet ska vara mörkt/varmt och mysigt =) Där vill jag inte
ha ljust! Där ska man mysa och slappna av.

Pär berättade att han ville ha stooora fönster i vardagsrummet. Eller
en glasvägg helt enkelt, eller riktigt stora fönster.
Jag tror det är meningen att vi ska bo ihop. haha. vi vill allt lika!
Vem vill inte ha stora glasfönster/glasvägg? Det känns ju så lyxigt på nåvis.
Men jag måste absolut ha persienner som man kan dra för på kvällen.
Annars kommer jag tro att nån står och stirrar på mig, det gör jag
nu också :P

Badrum vet jag inte riktigt. Bara det är kakel och sånt så duger det! :D
Men vi vill ju ha drömbadkaret/dushcen också! Det är ett badkar med
glasdörrar som man kan öppna ifall man bara vill duscha, så slipper man
kliva över kanten. och vill man bada, ja, då är det bara att stänga dörrarna.
Men jag kommer inte ihåg vart vi såg det?! Kan tänka mig att det kostade
en förmögenhet!

Undra om man kanske ska börja spela på lotto? haha =)
Skulle ju inte sitta helt fel med någon miljon! :P

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag älskar glasväggar!! åh jag vill ha så! men det är nog ganska jobbigt att tvätta :)

2009-03-03 @ 12:21:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men det är det värt! :D

2009-03-03 @ 15:15:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0