SHOPPINGRUNDA

För det första: Vi behöver inte döda nån kattunge =) Linus och Sara ska
ta en! Weehoo! =) Gud vad glad jag vart! Jag hatade tanken på att en
skulle dö. Men nu blir det inte så =)


Igår åkte jag ner till sörfjärn först och kollade på kisserna, som sagt.
Åt lite frukost där också. Sedan åkte vi upp igen. 3 bilar vart det ändå.
Skickade sms till Therese på morron men hon svarade aldrig, så jag
trodde väl att hon låg och sov. Så då åkte jag ner själv ändå =)

Uppe på Gnarp fick jag springa in och byta skor. Tog mina converse
först. Men eftersom det snöade så var ju inte dom så bra. Fan! Jag
vill ha vår och sommar!!
Först åkte vi in till stan. Men jag tycker inte om att gå i stan längre. För
jag köper ändå aldrig nånting där. Utifall jag skulle hitta något bättre
i Birsta.
Så vi åkte dit ist. Jag hittade ingenting, och vart som vanligt på dåligt
humör. Men efter många om och men så hittade jag iaf. 2 presenter
till Pär. Får hoppas han tycker om det =) Får se om jag köper nått mer =)
Jag hittade även två leggings som jag ville ha. Ett par spets, som var
på rea, som jag alltid velat haft. Ett par som ser lite ut som jeans fast
endå inte.. Men jag kunde inte bestämma mig för vilka jag skulle köpa.
För det vart så dyrt med båda tyckte jag. För jag skulle köpa navelsmycke
också.
Så min snälla mamma erbjöd sig att betala dom =) Tack! Kännde mig
lite "snyltig", men hon sa att jag inte skulle göra det =P men tack iaf!
Ja, navelsmycke vart det också.. En stjärna med stjärnor i =) Jättefin tycker
jag. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ta den eller en där det
hänger ner saker.
Men jag tror jag köper en sån till sommarn ist. det är ju bättre då, nu är
det bättre utan, så det inte syns igenom alla tröjor =)
Mamma fick också saker med sig hem. Det tycker jag är bra. Hon handlar
alldeles för lite till sig själv! =)

Sedan åkte vi på Kvantum och handlade mat. Det blev dyyyrt. Uscha :P

Nu måste jag gå och göra mig i ordning!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ååå, vad bra! Jag tänkte på det (linus&sara skulle ta en) men de hade ju redan en. Sen så tänkte jag att nej, vi får ta en för jag vill inte att den ska dö, men så glömde jag bort det och trodde det var försent, men vad bra att det fixade sig! =)

2009-03-11 @ 13:07:49
Postat av: Nathalie

Ja, det var tur! =)

2009-03-11 @ 13:55:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0