SISTA MÅLTIDEN

Ja, som sagt så åkte jag och Simone till anglingen vid nio.
Eller vi åkte hem till Ingela då, sedan komma grabbarna och
hämtade oss.
Vädret var ju sådär. Det var ju inte jättekallt, men solen värmde
bra när den väl var framme. =)
Ja, vet väl inte om det hände så mycket. Satt i solen, grillade och
hade det bra helt enkelt..
Bara det att mitt halsont blev värre och värre. Fy faan! Har ont i hela
halsen upp i huvet och öronen. Inte kul..

Sedan var det dax att åka hem. Tur att vi hade allihopa bakom oss
annars hade vi kört fast. Hade ju vagnen med.
Men det gick bra! =)
Sedan åkte vi ett gäng och åt pizza i harmånger. Inte den godaste.
Dock var det kebabpizza. Jag gillar ju vezuvio! haha =)

Aja.. Det känns som det kan ha varit min sista måltid på läänge!
Ni har ingen aning om hur ont i halsen jag har!! =/ Det liksom skär i
halsen varje gång jag sväljer och det gör ont hela tiden, även om
jag inte sväljer.
Jag vill inte bli sjuk...
Aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0