SLEEP ALONE

Pär ska angla i Gårdsjön i morron, så han och några till
åkte upp till Pärs stuga nu. Och ska sova där.

Det skär lite i hjärtat eftersom Pär och jag inte sovit utan varandra
2 år! och jag kan inte sova utan han, det vet ni alla om.
Så jag fick en liten klump i halsen. Men nu har jag hunnit lugna ner mig
lite, och det går nog bra =)
Då blir det ju ännu mysigare när vi ses! Och det är ju alltid härligt! =)
Tänkte att jag inte fick träffa han nånting i morron heller då, eftersom det
är angeltävling hela dan kan jag tänka mig.
Men han sa att jag kunde åka upp på dan/morron om jag ville.
Och jag antar att den där vägen är mycket smalare nu på vintern än på
sommarn. Så möter jag en bil där så blir det antingen krock eller ner i
diket! haha :D

Jag märkte nyss hur mycket mer mörkrädd jag vart! haha. Även fast han
varit hos Erik förut och då var jag inte så rädd. Men nu när man vet att man är
helt själv så blir det lite värre.
Sen ska jag gå ut och hämta bilnyckeln sedan också, i mörkret!! Det var nån
som skulle köra den dit. Grejer kanske han skulle köra?! Aja..
Jag kommer iaf. ha hjärtklappning när jag kommer in igen.
För jag kommer vara livrädd och känna att nån följer efter mig. Sedan kommer
jag springa upp för trappan (som jag alltid gör när jag är rädd) och då kommer
jag inte kunna andas när jag väl stängt dörrn :P

Aja..

God Natt !

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hatar att springa upp för trappen, det känns alltid som att någon jagar mig =P

2009-03-06 @ 22:23:26
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha. Ja jag springer FÖR att jag tror att nån jagar mig! haha =)

2009-03-06 @ 22:38:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0