SNÅLJUDAS

Läste Therese inlägg om ett armband hon hittat.
och jag måste bara säga att jag älskar armband i alla former och färger.
"men, hon som aldrig har armband.." Kanske ni tänker nu.
Jo, så är det. Jag har typ 4 armband. Varav 3 jag fått i present.
Jag är helt enkelt för snål för att köpa armband och sånt jox.
Det känns som jag bara slösar bort pengarna då.. Fast jag ser massor
jag vill ha!

Jag hatar även att köpa smink. Det gör jag inte ofta kan jag säga.
Det sägs ju att man ska köpa nytt varje månad. För att det ska vara fräscht.
Men det gör då inte jag.. Inte ens i närheten, haha =)
Och när jag väl köper ska det vara det billigaste, helst på rea =)

Kanske inte är så konstigt att jag fick smeknamnet "Snåljudas" :D haha.
Jag vet inte vem det var som kom på det. Men Helena använde det flitigt
för ett jävla bra tag sedan =)
Kommer ihåg när vi var på pubafton för många år sedan (utanför, såklart! haha)
och Omar kastade upp en 50lapp i luften och jag, Helena och Simone (tror jag det var)
slängde oss på lappen och bråkade om den. haha.
Vem tror ni vann? - Jo, jag! :D haha =)

Jag har blivit jävligt snål på sista tiden faktiskt. Men det är bra. Man ska ju
inte göra av med allt för mycket pengar på onödiga saker =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! Ja, det minns jag XD Fast det var inte jag som var med och slogs.

X)

2009-03-11 @ 20:02:26
Postat av: Elina

Haha!! Snåljudas :P

2009-03-11 @ 21:49:42
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: haha =) Var det inte? Hm. Kanske bara var jag och Helena då :P



Elina: haha =)

2009-03-12 @ 05:54:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0