TISDAG

Idag har vi endast en lektion. Som vanligt på tisdagar.
När jag kommer hem ska jag åka ner till sörfjärn och beställa
glasögonen :) Om mamma hittat receptet dvs. Men nånstans
måste det ju vara. Sedan vill jag ju se hur kissungarna har det!
Dom har nog växt ännu mer nu =) Sötnosarna! Får se om jag kommer
ihåg kameran denna gång. Glömmer den ju jämt, sedan slutade
den fungera också, men den lever på! =)

Just ja! Nationella provet håller inte på till två, utan till 14.50. så då
är det ju nästan en timme längre än jag trott. Alltså nästan 6 timmar.
Ska man verkligen behöva sitta så länge?!?!
Aja, det är inte förrens i morron =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja den är så underbar tycker jag :D

love it..love it..love it =D

Helt perfekt är den (Y)

2009-03-31 @ 09:48:34
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja den är så underbar tycker jag :D

love it..love it..love it =D

Helt perfekt är den (Y)

2009-03-31 @ 09:48:37
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0