TV-KVÄLL

Ja, igår var ju det efterlängtade Wipeout! Och jag tyckte det var
skitkul! hahaha. Iaf. första delen av programmet. Sista banan
tycker jag inte var så kul.
Men det roligaste var ju dom som komenterade! haha. När dom
började asgarva och säga fula saker. haha =)

Men jag hejade inte på svensken. Även fast han representerade sverige.
Han verkade så jävla mesig. Han tog det på för mycket allvar tycker jag?!
Plus att han var ju skitdålig på sista banan.

Näe, men allt som allt satt jag och skrattade åt dom rakt igenom! =)
Det kommer verkligen ses igen!

Senare kollade vi lite på Sanningens ögonblick. Och herregud! Hans kompis
som var med vart skitsur för att han (som satt i stolen) hade snackat skit om han.
Ja, det beror väl på vad han sagt. Men va faan? Ta det med en nypa salt?
Jag kan med 99 % säkerhet säga att nog alla mina vänner snackat skit om mig
nån gång. Det kan ju vara att man har varit sur på varann eller nått och bara sagt.
"Åh, fan va jobbig hon är!" Eller nått sånt. Det räknar jag som skitsnack, fast lite
mildare. Alla snackar skit! Så är det bara..

HAJ!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA det var ju skit kul! :) haha! jag skrattade hela tiden jag med! men sanningens ögonblick kollar man inte ens på, för det är så jävla värdelöst! hatar det! men det såg ju på honom som om han hade sagt nåt allvarligt tyckte jag... på reklamen iaf. :)

2009-03-09 @ 10:18:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag skrattade så tårarna rann. Så jävla kul :) Men till sanningens ögonblick. Kompisen var ju en jävla fjant, blev så förbannad på honom! Sen då han säger att han aldrig sagt något skit om den andra kompisen och kommer aldrig göra de heller. Och sen är de nog en hel del som tolkas till skitsnack också! Nä kompisen var en fjant iaf :P

2009-03-09 @ 22:28:28
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Haha, jag med! =)

Lisa: Ja, va fan. alla snackar skit. Så enkelt är det. Sedan snackar väl vissa mer skit än andra. Men alla gör det =P

2009-03-10 @ 06:10:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0