UNDERBARA SOMMAR !

Har just plågat mig själv genom att kolla på sommarkort.
Från midsommar. Åh! Jag vill tillbaka =) Det var roligt tycker
jag. Hoppas vi gör om det i år igen. Vi var ett gäng som åkte
till Pärs stuga i Gårdsjön. Men då lär vi ju plocka lite blommor
innan vi åker dit. haha. Jag, Simone och Therese skulle
nämligen göra kransar. men hittade inte mycket blommor :)
Det får börja bli en tradition tycker jag. Åkte dit förrförra året också.
Fast då var det bara jag + grabbar där. Roligare när Therese
och Simone var med. :)

och när vi åkte till Brämön. Det var trevligt. Om man bortser från
båtresan hem. :P
Men det var så skönt och så varmt! Det måste ha varit den varmaste
dagen på hela sommarn! Och det var den 6 juni!? :P
Jag brännde mig så mycket så jag fick brännblåsor. Har fortfarande
ärr kvar av dom faktiskt.

Åhh! Jag vill ha sommar och stekande sol! Fan va härligt!





Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vill så gärna ha en vattenskoter!!! andreas måste byta sin skoter mot en vattenskoter!!!!! fy fan vad kul det var alltså! ja vi måste åk ut så igen!!!

2009-03-04 @ 17:14:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det tycker jag med. Men jag vet inte om Pär ska ha sin båt i havet i sommar =/ Är inte så sugen på att åka båt heller :P

2009-03-04 @ 17:53:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, jag satt också och kollade på midsommarkort! I want summer! =)

2009-03-05 @ 12:10:00
Postat av: Nathalie

JA! jag meed! =) Fan vad jag längtar!

2009-03-05 @ 13:33:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0