VEM VINNER ?

Ikväll är det Final i Let's Dance. Det ska jag sitta bänkad framför iaf.
Jag tror Laila kommer att vinna, men jag vill och hoppas att Magnus vinner.
Jag kommer bli skitsur ifall Laila vinner. haha :)

Tänk efter ändå. Han är ju bäst av dom två. Jag hörde att Laila faktiskt hade
dansat innan detta. Så då är det inte så konstigt att hon är så bra.
Men Magnus, vem hade trott att han skulle vara så bra? Första gången jag såg
han, när han kom ut på dansgolvet, tänkte jag "Näe, fan va pinsamt, han kommer
ju se ut som ett kylskåp!" Men icke! Han är ju skitbra, han är ju inte direkt känd för
att vara smidig. haha =)

Go Magnus!

Det blir Laila Bagge och Magnus Samuelsson som möts i Let's dance-finalen 2009. Foto: Linus Hallsenius/TV4
Let's dance Foto: TV4


Vem vill ni ska vinna ?

Kommentarer
Postat av: Lisa

åå, jag hejar på båda! Dom är ju så bra båda två, men håller ändå med dig på de du skrev om dom! Så jag vet inte. Hejar på den som vinner ;D

2009-03-27 @ 19:51:55
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja, jag tycker det var bra att Magnus vann! =)

2009-03-28 @ 09:49:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0